tisdag 12 juli 2011

Inge bra i dag häller

Ingen bra dag i dag=( eller jo fram till lite innan klockan 13 då jag fick tryck över bröstet och höll på att svimma men jag han sätta mig ner. Och sköterskan på jobbet kom och tog blodtryck på mig. Visade sig att jag hade fått blodtrycks fall. Fick lägga mig på soffan med fötterna i högläge. Fick gå hem lite tidigare. Som tur va så åkte jag med Annelie i dag också.
När jag kom hem la jag mig på soffan och när jonas kom hem så sov jag en stund och sen tittade på film. När den va slut ringde jag till sjukvårdsupplysningen för att jag fortfarande hade tryck i bröstet. Så åt vi middag som älski lagade till. Nu ligger vi och tittar på bygglov och trycket har släppt nu för stunden allafall.
Blir hemma från jobbet i morgon för hon på upplysningen sa att jag skulle vila..

Puss

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar