tisdag 11 januari 2011

Hmm

Nu får jag väl skärpa mig med uppdateringen här=P . Har inte haft nån lust att skriva.. Har/haft problem med magen. Men har ringt sjukrådgivning en idag så hoppas ja att den blir bra..

Igår var jag på upprop på komvux i orsa där jag ska läsa matte b och naturkunskap b..
Skulle dit på mina första lektioner i dag men magen jävlades så de blev att stanna hemma.. Så jag får vänta till nästa tisdag hoppas magen mår bättre då..

På fredag ska vi börja flytta in i lägenheten så natten mellan fredag och lördag hoppas vi på att sova i lägenheten.. Vi hade först tänkt att flytta in på onsdag när dom är klara men de skulle tydligen komma nån och städa ur på fredag så vi får vänta tills dess..=P

När jonas kommer hem ska vi åka och handla snäll mat till mig så ska jag till apoteket.. Hoppas magen blir sig själv snart..

Sen ikväll blir de nog soffan och halv 8 och bygglov.

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar