onsdag 12 januari 2011

grå och små kylig dag

Vaknade i morse av att telefonen ringde men jag han inte svara. Dom undrade nått om lägenheten men nu är de löst. Sen kunde jag nästan inte somna om för att ja hade så ont i magen fick reda på att jag får de för att tjock tarmen är tom men jobbar ändå. Är en svår ballands gång för jag "får inte bli hungrig" sa hon på sjukrådgivning en, så jag ska äta snäll mat och lite åt gången och får inte bli hungrig.. De är inte lätt. Men hoppas de löser sig snart..

Så de här med flytten, när ska de sluta kännas jobbigt att flytta hemifrån och bara kännas kul?! Vill kunna säga som alla jag frågar om hur dom kändes att flytta. -roligt och spännande. Så vill ja också känna BARA inte jobbigt känslan.. Den känslan brukar ja ha just när jag vaknar så sitter den i ettag men sen känns de bättre senare på dagen.. Så är de varje morgon..=( . Hoppas de släpper när vi bot där några dagar. Vi får se..

Undra vad man ska göra i dag.. Har alla fall börjat tvätta lite. Ska väl kanske packa de lilla jag har här .. Så ska jag försöka ta mig ut på en promenix men de är rätt kallt i dag så vi får se.

Ska nog titta på dom 3 avsnitten ja har kvar av i en annan del av köping. Låg i sängen i går kväll och tittade på 3 avsnitt så tre till återstår=) Dom är ett sånt otroligt skönt gäng blir glad och på bra humör av dom..

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar