söndag 11 juli 2010

Trött trött trött..

Känner mig lite trött efter dagens pass på jobbet de var så lugnt så man blev jätte seg.. Men de är skönt när allt går som de ska.. Är snart dax att sova för i morgon är de dax igen. Jobbar alla dagar den här veckan fram till lördag var av ett av passen är ett lång pass usch hatar dom här 12-13 timmars passen.. Sen är jag ledig från lördag till tisdag (nästa vecka) de ska bli skönt för då har jag jobbat 7 dagar i sträck..

Idag blev de världens osk skur och de regnade in hos dom boende som hade öppna fönster så jag har krupit runt och torkar golv..

Nej nu får dom göra mål i vm finalen så man kan gå och sova.. Måste bädda i nya lakan först usch jobbigt men men sen ska jag sova..
Undra vilka om vinner..

God natt!

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar