torsdag 22 juli 2010

Min torsdag..

Idag har jag jobbat. Vi var en man kort i dag vi brukar vara 3 men vi var bara 2 i dag så de fullt ös. Usch vi hann knappt ta rast och jag har fått ont i min rygg=( nu är de bara 3 jobb dagar kvar sen är jag ledig en dag sen är de bara på de igen..

Sen idag har jag varit ner till Synsam och fått ännu ett nytt glas i slipat i mina glasögon och nu verkar de inte vara nå fel på glaset vad jag har märkt hit tills allafall..

Nu på kvällen så har jag pratat med mamma på msn via video samtal de var roligt lånade jonas dator för jag har ingen cam på min dator men måste nästan köpa en nu är kul att prat och se varan på samma gång speciellt när man inte ses så ofta.=D

Annars har de varit en tv kväll med c/o segemyhr, Ernst och leila. Får se om de är nått mer att titta på nu.

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar