lördag 31 juli 2010

Regn...

I torsdags hade jag en ledig dag. Men tyvärr regnade de så då åkte jag och Jonas till borlänge och tittade lite i affärer och shoppade lite.. Jag köpte en fin trekvartsärmad stickad tröja och en t-shirt med ficka på. Och Jonas ögon shoppade lite..

Sen på vägen hem så åkte vi via Falun och hälsade på jennie och Ola där vi fick fika och sen spelade vi yatzy innan vi åkte hem.

I fredags vaknade jag med feber och ont i halsen så jag fick ringa och sjuk anmäla mig..=(
Så igår låg jag i soffan och tittade på room service nästan hela dagen.
Sen åkte vi och köpte godis. De måste man ha när man är sjuk..

Idag blir de också en ligga i soffan dag känner men bättre i dag men känner att de är nått skit i kroppen=( . Hoppas på att orka jobba på måndag då har jag varit hemma från jobbet i 3 dagar..

Puss &kram

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar