måndag 14 december 2009

Snö och åka spark..

Idag har de snöat hela dagen, mysigt.

Ja idag skulle jag och Jonas gå på handledar kurs så att han ska få köra med mig, vi hade anmält oss och allt så i dag kl typ 10 i morse ringde han som skulle hålla i kursen och berättade att vi inte fick gå kursen för nu måste man ha haft körkort i 5 år plus att man måste vara 24 år.. Jag och Jonas har bara hört talas om att man bara måste ha haft körkort i 5 år och inte att man måste vara 24 år.. Så de va ju j*vla bra att han kunde klämma ur sig de lite tidigare..
Så vi blev lite små arga..


Nu i kväll har jag och Jonas varit ute och åkt spark i all snö.. de har väl kommit 7-8 cm en så länge..Mysigt...

Men i morgon ska man åka i från all snö och älsklingen , hem till Uppsala..

Men nu ska jag fortsätta titta på svenska hjältar en riktigt bra gala måste jag säga, är svårt att hålla tillbaka tårarna.....

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar