fredag 4 december 2009

En händelserik dag

Vart tog de fina vinter vädret vägen, blev besviken när jag drog upp persienner i morse och såg att de regnade=( .
Så jag gjorde ordning frukost och satte mig och kollat på mammas pojkar. haha.
Vilket j*vla program men de är rätt kul att titta på..

Sen har jag varit nere på stan i dag och köpt en julklapp sen kollade jag runt lite..
Att gå på stan är lite kul man behöver inte gå i affärer utan de är bara kul och kolla hur folk klär sig och en del undrar man ju hur dom tänker när dom klär på sig på morgonen.

När jag satt på bussen på väg ner så var de en kille i typ 25 års åldern som satte sig några säten framför mig han såg ut som att han tyckte han var jätte tuff.. Så när vi hade åkt en bit tog han upp en sån där liten festis tetre som han började slurpa på tycker de är så härligt att se att även dom tuffa killarna vågar vara lite mjuka i bland.. såg lite gulligt ut.. hihi..

När jag kom hem nu så diskade jag så gjorde jag lite te och sen började jag packa sen kom jag på att tet stod kvar på bänken med te påsen i och jag har aldrig i hela mitt liv gjort för stark te någon gång men nu har jag lyckat..Men nu har jag allafall fått min väska packad för i morgon ska jag och mamma till Falun till Jennie och Ola för då ska vi baka peppisar och gå på julmarknad.. Jonas skulle också kommit men han är sjuk så han får stanna hemma.. Men jag åker till honom på söndag om de går några bussar till mora då.. Men de löser sig..
Nu ska jag kolla på Hells kitchen .. Får se om de blir idol i kväll eller om de blir nått annat kul..
/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar