söndag 6 december 2009

Pepparkakor och marknad

I Lördags åkte jag och mamma upp till Falun på vägen upp hade vi allsång till beatles låtar=P
de va kul. När vi kom upp lagade vi lunch och sen bakade vi peppisar.Mumsigt..

Efter de drack vi glögg och åt pepparkakor och spelare buzz på tv spel de gick inge bra för min del.. Bättre lycka nästa gång.

Sen åt vi jätte mumsig bak potatis med massa olika röror så kollade vi på 28 dagar på tv..

Efter det var de sov dax..

---------

Idag har vi varit på julmarknad uppe vid falukoppargruva Jag köpte ett par raggsockor för jag frös som en tok om fötterna blev varm ett lite tag sen blev de kallt i gen.. Har dålig blod cirkulation..=(

När vi var klara där så åkte vi hem till Jennie och Ola så gjorde dom i ordning lunch . Efter vi hade ätit åkte mamma hem till Uppsala.

Och jag och Jennie satte oss och tittade på tv. Sen kom Jonas och hämtade mig och nu sitter vi i källaren uppe i mora..

Vi ska nog titta på en film snart..

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar