onsdag 28 oktober 2009

Timring...

I dag var det fjärde och näst sista dagen med timrings kursen..
Man är lite mör i armar och rygg och musklerna..
Men de är kul men tungt och jag trodde inte att de skulle ta så lång tid att göra ett varv hade inte i min vildaste fantasi förestället mig att de va så många moment man skulle göra så jag förstår varför de är dyrt med timmer hus..

Nästan varje år dom har den här kursen har de varit någon som gjort illa sig men i år har de varit lugnt en så länga är ju en dag kvar, men igår kunde de gått illa när jag och Tove skulle lägga i en stock så hamnade mina fingrarna på fel ställe dom hamnade mellan stockarna men jag fick loss dom, tur att jag hade mina arbets handskar på mig annars vet ja inte hur de gått nu blev fingrarna bara lite svulna men blev inga blå naglar som tur va..
Så kan de gå...

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar