söndag 13 september 2009

svamp och kalas

Då var man hemma i mora igen.
Igår åkte jag ner till falun till Jennie och Ola, när jag kom dit så lagade vi i ordning lunch.

Sen åkte vi ner till Enköping där vi firade martin, vi fick tårta kladdkaka och sockerkaka och han fick paket

Sen spelade vi lite wii och kollade på lite kort sen åt vi pizza och sen åkte jag och jennie och ola upp till falun och mamma till Uppsala.

När vi skulle åka var vi tvungna att åka för bli och kolla till villan på blåvingegatan kändes konstigt att de satt andra i vårat kök trots att vi inte bott där på flera år..


När vi kom upp till Falun kollade vi på film och drack te sen var de sov dax..


Idag har vi varit ute och plocka massa med tratt kantateller.
Sen åkte jag upp till mora de var skita varmt på bussen..
När jag kom till mora kom jonas och hämtade mig..


Och nu sitter jag här och skriver och kollar på ensam mamma söker..


/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar