onsdag 9 september 2009

Fotboll, bönor och after shave

Jag va hemma från skolan måndag tisdag hade ont i kroppen och ont i halsen men i dag var jag i skolan..

I går fyllde jonas 23 år så de blev de tårta mumsigt..
Av mig fick han 2 biljetter till Bröderna Cartwright med After Shave och Anders Eriksson.
Han blev jätte glad så den 10 oktober ska vi se dom i Stockholm.
Idag i skolan har vi varit i växt huset och fixat lite sen har vi pratat om hur de kommer bli med kort kurser vi vill gå innan vi slutar eller om de är några som kan tänka sig att ha nån kort kurser när vi slutat 4 november..

Sen har jag skördat massa bönor..
Min bamse biff tomat som jag skördade i måndags den ja jätte god har dock inte ätit upp hela än..
En fin ros jag fick av jonas i måndags..

Och ni sitter jag och tittar på fotboll..


/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar