måndag 28 september 2009

Ojojoj

I Lördags åkte jag och Jonas ner till örebro till pappa och Maria för att hälsa på och för att fira pappas födelsedag. Så det har blivigt tårta och god mat..
ISöndags när Martin hade åkt hem så åkte vi ut till mariebergs köpcentrum där vi kollade runt lite men jag hittade inget. Sen när vi åkt tillbaka in till örebro och hem till pappa och maria så packade vi iordning oss och började våran färd upp till mora. När klockan var unge för 21 så var vi uppe i mora då var de bara att lägga sig i sängen sen kollade vi på ensam mamma söker via Internet sen var det god natt..

Idag har vi haft kursråd och jag fick höra att de finns några ungdomar i skattungbyn som har vandalyserat på några i min klass odlingar en i klassen har blivigt av med alla sina vitkåls huvuden och sen har dom dragit upp morötter och kastat runt dom.
Man kan ju undra hur folk fungerar..

Apropå att undra hur folk fungerar så såg jag nått hemst när jag åkte med bussen hem i dag var någon som hade kört på en katt och katten låg kvar mitt i vägen och svansen gick som en propeller.. Den var svart och hade hals band på sig.. Jag fattar inte varför man inte stannar när man kör på nått djur.. Fattar inte hur man kan vara så känslo kall...

När jag kom "hem" så åka vi till Borlänge och lämna av min mopped som vi har fått såld. Så gick vi en vända på kupolen, jag köpte två t-shirt och en halsduk..

I morgon blir de sov morgon för vi har inga lärare i morgon så jag ska bara upp en snabbis och skörda lite bondbönor sen ska jag hem och göra ingen ting;P fast nått lär jag väl hitta på..

Nä nu är klockan mycket.. ska kolla på idol på Internet för det missade vi sen ska jag sova..

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar