tisdag 4 augusti 2009

=( sjuk

Ingen bra dag i dag..
När jag kom till skolan så hade vi först morgon möte sen gick ja ner på åkern och gallrade ur de sista morötterna sen luckrade jag lite i jorden sen kände jag att orken va borta så jag gick upp till ollars och fikade lite sen va jag helt slut så jag gick och la mig på soffan och somnade sen när jag vaknade så var de dax att äta lunch och sen var de kursråd och allt vi prata om blev bara som en gröt i mitt huvud.
Sen tog jag mig hem på mopeden. När jag kom hem så visade de sig att jag hade feber så har jag ont i huvudet och helt slut.. =(

Så då va man sjuk i gen.. Hoppas jag blir frisk och kry innan fredag för då ska vi upp till Älvdalen för då är de musik och motor festival så då ska vi bo i husvagn fred lörd sönd.. Ska bli kul men känns inge kul om man ska ha feber och må blä..

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar