söndag 2 augusti 2009

En fin helg

I fredags hade jag och jonas fredags mys med film och tilltuggDip och grönsaker mumsigt..

------------------------------------


I går var vi på en tripp till Borlänge och kupolen.
Jag shoppade två tröjor och hårnålar=)


Senare på kvällen åkte vi ner på mora festivalen och tittade lite men de var inte så mycket att se så vi åkte hem och kollade på film i stället som jag somnade till=P .

--------------------------

Idag har vi varit och handlat och sen har vi lagat lite mat som jonas ska ha till middag i veckan och jag till lunch.

Vi lagade mat ur en kokbok jonas köpte i går som är för den dieten han håller på med. De va intressant och kommer smaka jätte gott..

Sen har vi fixat lite och sen åkte jonas ner till Stockholm för ungefär 2 timmar sen.. =(

Nä nu ska jag kolla klart på tv:n sen ska jag lägga mig och läsa sen blir de sov dax för i morgon blir de skola. De blir ogräs rensning för hela slanten sen ska jag försöka att hinna träna en vända också..

Kramar

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar