måndag 31 augusti 2009

Shopping/Kräftor/Sagan om ringen

I helgen har jag varit hemma hos mamma i Uppsala.
De har varit blåsigt och grått men lite solglimtar då och då.
I fredags kväll åt vi mat och kollade på sagan om ringen när den slutade halv ett gick vi och la oss..

I lördags gick vi en shopping runda på gränby och köpte lite saker en tröja och rökelser och lite så de va mycke trevligt. På kvällen hade vi kräftor frossa och kollade på sagan om dom två tornen när den slutade var det sov dax..
I söndags tog vi en slappar dag vi spelade lite golf på wii gick inte så jätte bra måste träna tills nästa match mot mamma..

Sen på kvällen kollade vi på tv och sen vid klockan nio började sagan om konungens åter komst.
Tänka att man suttit och kollat på 3 filmer sammanlagt lite mer än 9 timmar bara för att dom ska smälta ner en ring de är ju inte klokt ju...=P Varför gjorde dom den ens...=P

Idag åkte jag upp till mora, fast jag var inge sugen på de vill händer vara i Uppsala ettag till..
Men men nu sitter jag här och kollar på fotboll på tv heja sverige..

Sen kommer jonas hem i dag vid tio kanske..

Jag ska försöka söka lita jobb nu jag om jag hittar nått intressant.
Tack för en fin och trevlig helg mamma..
pussar &kramar
/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar