torsdag 15 december 2011

15 december

Ännu en grå dag med plusgrader blir inte ens förvånad nu när man tittar ut genom fönstret. Man får ju inga julkänslor av de här vädret.
Idag har jag klippt mig. Sen har jag suttit och tittat på musik hjälpen och sovit en stund i soffan. Man blir så trött av de här vädret.. Tänkte att jag skulle dammsuga men får se hur de blir med den saken. Kanske blir i morgon istället om jag hinner..
I morgon måste jag göra om hela min ansökan till komvux efter som det inte är nån som vet var den är. Antingen har dom här i mora fått den och sen glömt bort den eller så är de någon annan stans. Men än finns de hop. Ska skriva om den och åka och lämna in den så får vi se om de blir nått. Börjar bli lite i bråttom efter som kursen börjar den 9 januari men dom i falun säger att de finns en chans än.. Är bara att hoppas..

Ikväll ska adina komma hit så ska vi äta pizza=)
/emelie

1 kommentar: