torsdag 1 december 2011

1 December

Trött Trött Trött. Det är en trött dag i dag. Somnade rätt sent i går och vaknade vid kvart över 3 och hade jätte svårt att somna om. Sen vid halv 6 gick ja upp och gjorde mig i ordning så blev jag hämtad av Annelie.
Har fått jobba med Annelie i dag de är första gången sen jag började på lillåhem som vi får jobba i hop. De gick bra trotts att vi båda var trött och hade huvudet under armen.
När jag slutade vid kvart i 3 så gick jag till busshållplatsen och själv klart så började de regna just då så när jag hade stått och väntat på bussen i 25 minuter och skulle ta fram plånboken och ja hittade den inte så de va bara att gå tillbaka till jobbet och vänta på att Jonas skulle komma och hämta mig..
Nu sitter jag i soffan och hör hur de blåser ute och tittar på skidskytte. Men ska nog ta mig en liten tupplur nu sen blir de att värma soppa och vid kvart i 7 blir de att titta på julkalendern . Hoppas den är bra.
Nej nu blir de vila lite innan jag somnar med datorn i knät ..

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar