söndag 31 juli 2011

Slut på semestern=(

Sitter i soffan och tittar på reprisen från Norges minneskonsert. Men blir nog snart att gå och lägga sig för i morgon är de jobb igen men jobbar bara mån,tis,ons,tors,fred den här veckan och mån.tis.ons nästa vecka sen är mitt sommar schema slut. Så sen får vi se har fortfarande inte fått nått svar från komvux så börjar tvivla på att jag kommer få läsa klart kursen i höst. I så fall hoppas jag på att jag får jobba mycket och att jag får plugga i vår så jag kan söka in på högskola nån gång.
Jobbar 6:45 till 16:30 både i morgon och tisdag. De känns lite jobbigt å i morgon ska jag vara på en avdelning jag inte kan nå bra. men men de ska väl gå bra hoppas jag.En fin bild jag tog på ronja tidigare i sommar<3
GOD NATT..

Puss

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar