onsdag 18 januari 2012

onsdag!!

Så var de ju de här med uppdateringen=P. Den är väl inte på topp men ska väl försöka bli bättre.
Igår ringde som från kopparstaden i falun och sa att jag fått lägenheten jag ville ha=) så nu ska jag bara skriva på papper i morgon så är den min från första april men kan få flytta in från 1 mars men vi måste ju bli av med den här lägenheten vi bor i så de inte blir dubbel hyra.
Dom ska komma och besikta våran lägenhet på fredag och sen åker den ut på deras sida hoppas de är nån som kan flytta in snart. Fast de känns ju både bra och dåligt att flytta förstås och samtidigt ska de bli spännande att ha nått helt eget.

Nej nu ska jag ut och gå min 6kilometers promenad och självklart började de snöa nu också härligt. Får se kanske blir nån pulka åkning i kväll också .. Hoppas..

Puss o kram

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar