måndag 1 februari 2010

Min födelsedag och lite annat.

Idag har jag och jonas gjort lite nytta har varit på stan och kollar efter garn sen har vi varit på biltema och sen har vi handlat lite..
Nu sitter vi i soffan och tittar på tv fast de är inget att titta på.
Igår var det en slapp dag vi gjorde inte mycket, jag, mamma och Jonas spelade lite kort och sen bakade jag och jonas choklad bollar sen virkade jag en mössa så kollade vi lite på tv på blåsningen och damernas detektiv byrå.
I lördags så gick jag jennie Ola och Jonas på antik mässa och kollade lite mamma ville inte följa me för hon va så hes.
I fredags så städade jag och jonas och åkte i väg och lämnade kläder i en klädcontainer sen gjorde jag tårta=P som jag har kommit på själv..
Sen kom Martin, jennie och Ola hit och firade mig vi åt ostfondue och tårtan sen kollade vi på sommar med Göran och sen va min födelsedag slut. En fin dag.=)

Lite presenter som jag fick: Växthus, godisburk, balkong & uterumsbok, en tidning, en mugg till men servis, 2 fiskat till mitt akvarie, godisskål och pengar..

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar